sobota 23. ledna 2016

Hruškové smoothie

Nedávno jsme naší kolegyni z práce dávali jako dárek knížku s rozmanitými recepty na ovocná a zeleninová smoothie. Samozřejmě jsem knížkou také se zájmem listovala a sbírala inspirace. Já doma moc často smoothie nedělám (to víte - všední dny ráno je to prostě nestíhačka :/ ), ale to neznamená, že ho nemám ráda. Knížka mě ale docela inspirovala si nějaké vytvořit a tak jsem prostě šla do obchodu a posbírala ovoce, které se mi líbilo a druhý den v sobotu ráno bylo smoothie na světě. Někdy příště pro vás vyzkouším i nějaké z dané knížky, kde jsou docela odvážné varianty.



Suroviny:
na 1 velkou sklenici
1 větší hruška
1 kiwi
4 jahody
4 lžíce vody
1 lžíce řeckého bílého jogurtu
6 lístků čerstvé máty

Postup:
Kiwi oloupeme, hrušku zbavíme jádřince a jahody stopky. Všechno ovoce nakrájíme na větší kousky a dáme do smoothie makeru nebo mixéru. Přilijeme vodu a rozmixujeme dohladka. Nakonec přidáme jogurt a mátu a znovu důkladně rozmixujeme. Ovoce lze bez problému rozmixovat i ve vyšší nádobě tyčovým mixérem. Smoothie přelijeme do větší sklenice a ozdobíme mátou.


8 komentářů:

  1. Na to hruškové smoothie jste navnadila zase Vy mě, máme zrovna hodně hrušek, tak už vím, co z nich vyrobím :)
    - Šárka -

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, hruškové určitě vyzkoušejte :)

      Vymazat
  2. ...na smoothie ujíždím =) kombinuji různé ovoce, červenou řepu, špenát a moc dobrá je kombinace čerstvého ananasu, banánu a kokosovým mlékem =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gábino, děkuji za tipy! Kokosové mléko mám moc ráda a tak vaši variantu určitě zkusím :)

      Vymazat
    2. ...není zač =) je to mňamka...skoro závislost

      Vymazat
  3. Terko určitě vyzkoušej s kokosovým mlékem :) a je také super kombinace hruška + jablko, další ovoce a k tomu ještě chia semínka. Měj se fajn, Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Terko, no jo, kokosové mléko je super snad ve všem. Chia semínka spolu s dalším už mám objednané od minulého týdne z e-shopu, tak se těším, až mi dorazí zdravá zásilka a pak můžu zkoušet :)

      Vymazat
    2. chia semínka jsou super jak v jogurtu, salátu, dokonce i v sušenkách a do smoothie přidávám taky...=) chválím dobrou investici =)já je nechávám nabobtnat v trošce vody - zgelovatí...

      Vymazat