pondělí 21. března 2016

Studená vločková kaše s borůvkami

Ovesné vločky jsem měla vždycky ráda, nejen jako kaši, ale třeba jako přísadu do pečení nebo polévky. Co se týká snídání, připravovala jsem vločky většinou jako klasickou teplou kaši s ovocem či kakaem. Nedávno jsem ale začala připravovat kaši studenou, která se udělá téměř sama a bez vaření. Určitě nejsem jediná, která ráno uvítá každou minutu navíc a tahle snídaně vám jich přidá hned několik :) Vtip je v tom, že si vločky večer předem naložíte do tekutiny, vločky ji nasáknou a ráno je skoro hotovo. Pak už stačí přihodit ovoce podle chuti a skvělá snídaně je na světě.



Suroviny:
na 2 porce
1 hrnek jemných ovesných vloček
1 hrnek polotučného mléka
3 lžíce řeckého jogurtu
1-2 lžíce agávového sirupu
1 lžička vanilkového extraktu
2 lžíce chia semínek

1 velká hrst borůvek

Postup:
Večer předem smícháme v míse vločky spolu s ostatními ingrediencemi a dobře promícháme. Mísu překryjeme potravinářskou fólií a necháme přes noc vychladit v lednici. Před servírováním rozdělíme vločky do misek nebo skleniček a zasypeme borůvkami.



4 komentáře:

  1. ...vločkové, ovesné ani krupicové kaše neee =)ani dětem jsem je nedělala...z vloček dělám výborné kokosovo - vločkové sušenky, ty jsou móc dobré...ale borůvky bych si dala =) =) =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gábino, chápu, že ovesné kaše nejsou pro každého :) Mně také chytly až nedávno, ale o to víc mi teď chutnají :)

      Vymazat
  2. Miluju tyhle kase pres noc,ale nepohrdneme s detmi ani klasickou ovesnou kasi rano cerstve uvarenou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě s vámi souhlasím, každá kaše má to svoje :)

      Vymazat