sobota 4. února 2017

Luxusní čokoládový dezert Müller de Luxe - recenze

Minulý týden jsem měla možnost zúčastnit se prezentace nových produktů mlékárenské společnosti Müller. Ta operuje na českém trhu od roku 2008, což mě docela překvapilo - subjektivně jsem si totiž myslela, že je to mnohem déle. Od Müllera mám nejradši hlavně jejich mléčné rýže, ty si pravidelně kupuji a nedávno jsem zjistila, že existují i v odlehčené variantě, která však nijak neškodí chuti.



Ale dnes bych ráda mluvila hlavně o čokoládově-čokoládových dezertech z řady De Luxe. Už samotná prezentace, která se konala v pětihvězdičkovém hotelu, měla luxusní nádech. Přivítalo mě tlumené osvětlení, příjemné svíčky a všudypřítomná čokoládová vůně. Navíc jsme si mohli vychutnat i velmi příjemnou, uvolňující masáž šíje či rukou :). Prezentace se účastnilo několik důležitých členů obchodního oddělení společnosti, takže nebylo povolanějších osob, které by nám nové produkty představili. Na prezentaci jsem se ale také dozvěděla něco málo o historii a filozofii společnosti.



Ale teď k tomu nejdůležitějšímu a tedy k dezertům De Luxe - Créme au Chocolat, které jsou prodávány ve třech chuťových variantách: čokoláda, lískový oříšek a pistácie.  Všechny tři příchuti jsme samozřejmě měli možnost ochutnat a dostala jsem výrobky i s sebou domů, kde jsem si je ještě více užila a mohla zhodnotit. Dezert má dvě vrstvy: navrchu je hustý mléčný čokoládový krém (pudink) se dvěma procenty opravdové čokolády a dole je ukrytá příchuť. Záleží tedy na každém, zda si vrstvy hned promíchá nebo si raději ke konci užije intenzivní chuť ořechů či čokolády

Čokoládová příchuť Créme au Chocolat je prostě čokoládově čokoládová od shora až dolů. Chuť čokolády je opravdu intenzivní a milovníky čokolády určitě potěší.



Příchuť lískového oříšku se prostě k čokoládě velmi hodí a proto mne tato varianta velmi oslovila. Trošku mi to chutí připomnělo Monte, ale zde byla chuť samozřejmě více plnější a čokoládová.



Poslední, pistáciová příchuť mi chutnala asi nejvíce. Pistácie navíc není tak běžná chuť v jogurtech nebo podobných dezertech a proto mě mile překvapila. Na druhou stranu ale rozdíl mezi lískooříškovou a pistáciovou chutí nebyl tak velký, jak jsem čekala. Někdo by možná chutě byl schopen i zaměnit.



Podtrženo, sečteno - Müller de Luxe - Créme au Chocolat je rozhodně skvělá záležitost pro chvilku oddechu a rozmazlení a čokoholiky (což já tedy jsem) tato mňamka rozhodně potěší. Doporučená cena je 19,90 Kč za 150 g a to mi přijde přijatelná cena. Nejedná se o jogurt, ale o dezert a luxusní provedení i výživové hodnoty tomu odpovídají. Dávám plus za plnou chuť a obsah pravé čokolády (2%).




7 komentářů:

  1. bezva, těším se až ochutnám!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušejte a dejte vědět :)

      Vymazat
  2. ...nejsem až taková milovnice čokolády ale dezert s pistáciemi mě láká =) super recenze =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já v poslední době čokoládu fakt zbožňuju - hlavně hořkou. Jo a prý chystají i variantu De Luxe nečokoládovou, ale pssst :)

      Vymazat
    2. dnes jsem konečně narazila v obchodě na tyto dezerty a koupila si čokoládový a pistáciový (byly v akci) tak se těším až si je v klidu vychutnám =)

      Vymazat
    3. tak snad budou chutnat :)

      Vymazat
    4. ...vynikající =) jako dezert úplně vystačí na zahnání chuti na sladké =)

      Vymazat